Enköping..

Fick ett litet ryk så jag åkte till enköping i måndags..Vi åkte till min lille syster kika och hennes lille tös nellie.
Resan ditt gick väl ganska bra förutom att när jag hade tre mil kvar började liam spy som en idiot..Då va jag tvungen att byta plats på barnen så liam fick sitta fram och tyra bak.. Gick bra en bitt ända tills Tyra börja skricka som en tok..Mysigt det är med barn ibland...

Gick hem till jenny när jag kommit och åt mat..Så hem till kika och sov..Ner på stan dan efter och shoppa lite till barnen..


             GOSIGA UNGAR...

Kom hem för ett par timmar sen borta bra med hemma bäst..
Ska hjälpa ronny nu..hehehe han sitter och ge tyra mat och hon har mat överallt plus lite till...

Ska väl dra i väg och handla lite grejer till källaren..så vi kan bli klara snart

Kommentarer
Postat av: pullski

kommer förbi o dricker kaffe me dig imorgon! Har saknat dig ju! :-D Puss!

2008-08-07 @ 18:45:54
URL: http://daisywest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0