Grattis till mig...

E det en vanlig dag idag??
Nej det e ingen vanlig dag
för det är sofias födelsedag
hurra hurra hurra

Då vart man ett år äldre över en natt;-)hehehe

Få inte glöma min tvilling bror som ju oxå fyller idag..Även fast det e min dag..hehehe
Det va det tråkigaste jag visste när jag va mindre att ha en tvilling bror för det va ju jag som fyllde år..
Jag fick aldrig min födelsedag för mig själv:-D

Men älskar honom otroligt mycket vad skulle jag ha gjort utan honom....



Hade fixat barnvakt igår..För vi skulle ut. Jag och stumpan gick ner på marknaden först och shoopade lite..
Vart ett öl tält sen..Det va trevligt.. OSV..orkar inte skriva allt som vii gjorde...

Vaknade idag för att ronny höll på i köket. sen va det bara att gå upp och börja städa lite..Alla Tyras dop presenter stod i hallen..Åkte iväg och hämta barnen sen till krokek till Gabriels dop..Va inte där så länge kände mig ganska seg och off och liam ville göra som han ville..

Stumpan och kidzen kom sen..Drack kaffe och snackade skit som vanligt..



Våra snygga killer....

Ska till stumpan snart.. och hehehehehe

Kommentarer
Postat av: H

Grattis till dej :)

2008-08-24 @ 20:22:35
URL: http://ekblom.blogg.se/
Postat av: pullski

snyggingar :-D Älskar dig! Puss!

2008-08-25 @ 10:01:42
Postat av: svala

grattis i efterskott..:)

Hoppas du hade en bra dag!!

kram

2008-08-26 @ 07:50:56
URL: http://www.svala-andersson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0