Helgen..

Helgen har varit ganska lungn..Fredag drog vi iväg till vikbolandet och firade wille som fyllde 3 igår..Grattis till honom och till lilla Ebba som oxå fyllde år igår 1 år.

Vi firade wille hos linas morbror det va mkt trevligt.


Hem och fixade lite. Sen så drog z och kidzen, jag och liam ivåg till näkne och bada.
Senare kom ronny och tyra. Dom hade varit hemma och fixat min bil som inte gick igenom besiktningen.


Lördag vart ganska lugn vi var hemma julia och otto kom så åkte laine.jerry ronny och liam ivåg och köpte lördags godis och jag o julia stannade hemma med småttingarna. Vi åkte sendan till bahuse och köpte två nya fönster till källaren som ronny ska fixa idag.
Ska beställa lite sand och jord med så vi kan gräva igen hållet där garageporten har varit. Vi ska försöka göra det innan vi har tyras dop så det ser lite mera välkommet ut.


Köpte några nya filmer igår med I AM LEGEND riktigt bra tycket jag. Sen vart det några parti ystzy. Jag vann som alltid därför tycker ronny inte det är så kul att spela med mig..

Idag söndag blirdet ganska lugnt julia och barnen skulle komma en sväng. Ronny ska jobba hemma.

I morgon måndag ska jag åka och besikta min bil. Får pengarna i morgon som försäkringskassan hoppat över att betala ut. Har fått för lite föräldrapening i 4 mån nu med i morgon får jag allt som dom har missat. kul kul...vart ju en del måste spara lite till mitt ullaredskonto. Eftersom jag tänkt att åka ditt okt/nov.


Kommentarer
Postat av: Pullski

Vi kanske kan ses en sväng imorgon då? eller tisdag.... Ha det så trevligt idag! Puss

2008-08-03 @ 10:42:30
URL: http://daisywest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0