Lördag..Tyras dop

vart ett lyckat dop. Jag är väldigt nöjd med allt..Trots att allt inte gick som jag planerade, Jag ville ju vara här hemma och döpa henne i trädgården. Men vädret va inte så som jag ville ha det... Men det vart uta iaf. i ättetorp bervid örtagården det va fint..Hade publik åt alla håll o kanter folk stod på balkongerna och kikade på oss. Ett jätte bra präst och verkligen lätt dom andra barnen få vara delaktig i allt. Hoppas att alla vart lika nöjd som va va...

 


  Min tvilling bror Patrik och hans fru Ellen va Tyras gudföräldrar. Vi väljer bara dom bästa till våra barn;-)...Vi älskar dom väldigt mycket och vi vet att dom skulle göra allt för våra barn precis som vi kommer vara till deras barn som kommer nyårsafton (helst inte).H*N Kanske kan vänta lite;-);-)  

Ett tack till dig Julia för att du hjälpte mig med dom skit goda smörgåstårterna.

Ett STOR tack till mina nära och kära som ville vara med och delta på våran dotters speciela dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0