mammas lille kille

Dagis ringde vid ett idag och talade om att liam va på väg till vårdcentralen med dagis personalen för att han hade ramlat på cykeln. åkte ner dit direkt. Dom höll på att sy honom när jag kom ner.
Det vart ett par stygn i pannan på honom. Det gjorde ont i hjärtat att se honom. Man är så makt lös när det händer något sånt här. Min lille kille......
Han hade varit jätte duktig doktorn va jätte stolt över honom..Vart en tur till affären för att köpa lite godis till honom så vart det Emil i löneberga när vi kom hem. Nu ligger både han och tyra och sover...

Mammas älskade barn..vad skulle jag göra utan er.


Kommentarer
Postat av: H

åh, stackars liten :(

2008-08-21 @ 16:36:03
Postat av: ellem

hehe de har ja full koll på;) ..presenten ligger här hemma å väntar..:P

2008-08-22 @ 21:58:23
URL: http://mittlillaliv.webblogg.se/
Postat av: fia

heheh jag bara skojade juuuu...

2008-08-22 @ 22:01:22
Postat av: C

vilken tur att doktorn' va snäll...då kan han ju ramla igen :-D hahaah -sötis- Ses snart! PussPuss

2008-08-23 @ 11:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0