Måndag igen...

Vad tiden går fort...
Idag har inte hänt för mkt..Vi åkte ner till öppna förskolan..
Liam va gnällig för han va trött..Så vi åkte hem ganska skapligt..la båda barnen somnade direkt
Tyra vaknade när ronny ringde och va skit gnällig ville inte somna om..
Till slut somnade hon iaf..Då va det bara att gå in och väcka liam för att han inte får sova så länge på dagarna han har svårt att sova på kvällarna då...Röjde lite hemma..Måste verkligen stor städa på torsdag inte roligt att bjuda hem folk när det ser ut som fan..Damsugit idag med när jag började ihallen kom camilla o barnen och skrämde skiten ur..Man får inte göra så folk kan DÖ....

Sen drog jag och liam till maxi och stor handlade skulle göra det på onsdag igentligen för då e jag och barnen hemma hela dagen..Men då får ju alla barnbidrag ..Då är väl var ända jävel och handla..

Man väljer sina kompisar..Man behandlar andra som man vill bli behandlad själv..sanna eller falska vänner.vem är ärlig mot vem..Men lurar ingen annan än sig själv..


Kommentarer
Postat av: C

Sorry sweet ;-)

2008-08-19 @ 10:58:18
Postat av: svala

Hej.. nu så har jag länkat till min blogg...:-) Min gamla blog va www.metrobloggen.se/svalaandersson om du vill läsa gamla bloggar!!! kram.. tack föe idag.. det va trevligt...

2008-08-19 @ 14:05:14
URL: http://www.svala-andersson.blogspot.com/
Postat av: Zandra

Älskar dig söt!

2008-08-19 @ 18:42:35
URL: http://daisywest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0