Torsdag...

Idag va jag och tog kort på min lille tös..Jag tror att det vart bra..Hon fick sitta och hon skrattade..Vecka 37 så kommer korten..Det är bra jul klappar till släkten...Liam tar ju på dagis i november...

Fick hem reklamblad från plantagen att det va massa rea där..Så jag tog baranen och åkte ditt och köpte lite blommor..
det vart 5 barrväxter som vi ska ha innnanför muren...och 3 blommor att ha inne...Tyckte det va dax att byta ut mina plastblommor i köket...hehehe...  
Annars har jag inte gjort så mkt idag..Håller på att laga mat nu..Se när ronny kommer hem han skulle lämna in bilen..

Tack min kära syster för att du har gjort iordning min sida...


Kommentarer
Postat av: svala andersson

Hej.. snygg sida du har fått nu!!! Hoppas allt är bra!! kram

2008-08-28 @ 23:10:19
URL: http://www.svala-andersson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0