vill åka....

Vill åka till ikea idag..Hoppas att stumpan följer med..Inte för att jag ska ha nått specielt där. Skulle vilja köpa alla möbler till barnens rum...Men det är ju lite onödigt för det tar ju ett tag till innan vi blir klara där. Köpa lite blommor och kruker och smått man går ju sällan därifrån tom hänt.



    Så här ser Tyra ut när ronny matat henne med gröt.

 

Försöker få tyra att somna själv har ju sövt henne i famnen förut. Men igår la jag bara henne så somnade hon själv. Idag så gnällde hon lite så gick jag in o stoppade in nappen så somnade hon..Duktig tjej jag har..

Idag fyller Liams och Tyras Kusin NEO 2-ÅR GRATTIS TILL DIG:..

Imorgon ska vi fira Ellen hon fyller

Kommentarer
Postat av: pullski

Söt hon är ;-D Puss!

2008-08-09 @ 20:03:13
URL: http://daisywest.blogg.se/
Postat av: Ulko

hahah va fin hon är=)

2008-08-13 @ 07:25:15
URL: http://oinkoink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0