Fredag..

Blir lungt idag. Väntar på att älsklingen ska komma hem. Så ska vi ner o handla och packa så ska vi dra i väg till någon sjö och bada..Ronny började jobba 5 i morse för det blir så varmt på dagen så han skulle sluta runt 11 idag ist. 

Kunde inte sova igår jag låg och tänkte allt som behöver göras inför tyras dop. Så jag var tvungen att gå upp och skriva en lista ganska mkt vart det...Pratde med ronnys mamma förut och hon skulle hjälpa mig att bara bullar. För jag ska ju göra 6 smörgåstårter och 3 vanliga tårter så jag har ändå lite att göra.

Igår var pullan och kidzen här badade i polen och hade det trevligt som vanligt..Tack för att du finns gumman:-D

I morgon lördag ska jag och pullan ha våran barn lediga dag tillsammans vi ska shoppa och gå ut det ska bli skönt att bara vara...Har fixat så nån hämtar oss oxå i morgon kväll..Länktar så..undrar vad jag ska ha på mig..kanske kan rota fram nått roligt ur garderoben....

Kommentarer
Postat av: Zandra

men måste du snacka om kläder :-O Hade fan inte en tanke på det när jag va inne nu ju hahaha köpte bara till ungarna ;-O



Tack själv gumman!!! Puss!

2008-07-25 @ 14:10:05
URL: http://daisywest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0