Pank..hehehe

Eller nästan..Har varit och handlat lite kläder till Tyra idag. Hon växer ju så det knakar. Nu har hon stl 62 men det börjar bli lite litet så det va dax att handla lite i 68 ist. Hittade massa roligt till henne. Men inget på rean fattar inte att jag aldrig lyckas med det.


    

Liam fick också lite nytt. Men han behöver inga kläder han har så jävla mkt. Han fick nya skor. För tofflerna som jag köpte för ett tag sen har fått ben dom är spårlöst borta och ett par jumpa skor är också helt borta..Det är någon som roar sig med att sno det. För det är ju lite svårt att bara glöma ett par skor..

Så fick han stora pärlor och pärlplatta se om han fixat att göra det och vanliga pärlor som man kan göra halsband av han tycker att det är skit kul att göra det...


 

Imorgon åker liam till farmors lan och kommer hem på onsdag. Det kommer bli jätte tomt hemma utan honom. Han tycker ju att det är så kul att vara där. Så ska hanns kusiner oxå komma. Jag och ronny ska få massa gjor hemma´. Måste måla klart i trappen har bara målat en gång.

Kommentarer
Postat av: Z

Åh va fina saker :-D Eller kläder heter det :-P Jag kan komma o hjälpa dig måla imorgon ;-D Bakfull o jävlig :-D Hahaha Puss!

2008-07-18 @ 14:06:40
URL: http://daisywest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0