Tyras rum...

Har fixat lite grejer till Tyras rum som ska bli nere i källaren när det är klart.
Den här tapeten blir det på två väggar. För dom andra måste vara vit målade för det är på betongen.


 

Så såg jag en jätte fin fjärils hylla på ellos med den finns inte längre.
Jag och julia byggde en egen:-D..Det ska vara två vit målade hyllplan på fjärilen med..



Sen är det bara liams rum att planera hur det ser ut..Har ingen plan just nu men det dyker nog upp en.
Gud vad jag saknar honom känns tomt i huset utan honom. Men han kommer ju hem i morgon..
Nu ska jag gå och ta tyra som ronny försöker natta med det går inte så bra för honom. Hon har fortfarande ont i magen har fortfarande inte bajsat även fast hon fått en halv bur katrinplomons pure..stakars liten

Kommentarer
Postat av: Pullski

Söt du är :-D Fint det kommer bli i Tyras rum då!!:-D Puss

2008-07-23 @ 14:40:58
URL: http://daisywest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0