gjort massa kul...

Har varit lite dålig på att skriva sista tiden..Massa kul har hänt..Min syster Jenny och hennes son Neo kom och överaskade mig i fredags som bara dök upp hemma hos mig..Det va en kul överaskning. Vi åkte sedan till busfabriken tillsammans med dom. Det va mycket trevligt...


På lördag for vi iväg till Kolmården tillsammans med  Lina och Wille. Zandra och kidzen.
Det va mkt trevligt. Tur hade vi med vädret. Började att regna när vi åkte hem...

   

Mammas duktig tjej som lärde sig i onsdags att rulla runt från rygg till mage. Hon fick smaka mat för fösrat gången med det tyckte hon va gott. Vill ibland stanna tiden för den går för fort. Jag får njuta av den här bebis tiden för jag  kommer inte få några fler barn av ronny...



Träffade anna och robban i onsdags på ikanohuset vi tog en lunch och en fika ihop. Kul att se dom det va ett tag sen sist det va första gången dom såg tyra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0