Bröllop

Snart är det dax för min bror att bli man:-D..Den 5 juli är det dax för dom att säga JA till varandra..
jag är nästan klar med alla kläder klara inför bröllopet bara ett par skor till mig som saknas och ett par strumpor med spets på till tyra..Så måste jag komma på nått som jag kan göra med mitt hår..Tänkt att sätta i massa slingor och så skulle jag vilja ha ett hårband med en jätte blomma på eller nått..får fundera ett tag till på det...


Min tärn kläning ellens systrar har lika dana..



Barnens kläder..Liam ska ha en rosa fluga med han ska ju vara ringbärare




Måste ställa mig och baka bullar med till bröllopet har köp hem allt nu så kanske nästa vecka om jag hinner och få tid...

Kommentarer
Postat av: Zandra

Va du är söt;-D Självklart vill jag ha saft av dig :-D din saft va jättegod :-D Puss!

2008-06-24 @ 13:40:40
URL: http://daisywest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0