Möhippa!!

Förra helgen hade vi möhippa för Ellen. Det va mkt trevligt. Vi va först i folkparken där ellen fick göra en massa övningar och för varje grej så fick hon en sten som hos satte fast på ett halsband som hon hade fått tidigare av oss...sen fikade vi där och snackade en massa..Efter det så gick vi hem till ellens föräldrar där vi hade fixat och donat lite..Så vart det buffe vart riktigt gott...och sedan sjöng typ alla utom jag..jo en gång vart det för min del har ju inte direkt någon sång röst och jag gör helst inte bort mig när jag e nyckter:-D


Tyra fick oxå vara med..kändes lugnast att ta med mig henne hon skulle ju säkert ta flaskan hemma hos ronny..Men ronny blir så stressad när hon e ledsen och då skriker hon ännu mera..Så det vart att hon földe med för då kunde jag slappna av mera...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0