ojojojoj!!!

vart tar tiden vägen..

Har äntligen fått mitt körkort..det va på tiden efter 2års övningskörning..Det kom precis lagom för annars skulle jag vara ännu mera låst här ute med två barn..ETT STORT GRATTIS TILL MIG!!

Förra helgen var vi hos anna och robban i udevalla..Skönt att komma iväg lite..Köpte en vagn där..så nu har jag bara bilbarnstolen kvar att köpa sen är jag klar med det jag behöver i början..

Var och stor handla för första gången själv det va skönt att bara kunna gå där utan att ha ronny med sig.

Idag ska jag köra liam till dagis han ska börja gå 15 timmar i veckan sen ska jag till zandra och färga håret´..Vart ju sugen på det när hon skulle göra det..

Bara två veckor kvar på denna graviditet...Tiden har bara rusat iväg..men jag börjar bli lite små nervös inför förlossningen. Hoppas på att det kommer gå lika bra som det gjorde med liam..Börjar fundera mera på hur liam kommer att reagera på att få ett syskon..Men jag tror ändå att han kommer ta det jätte bra..Han älskar verkligen små barn..vi har ju förberätt honom ganska länge nu.....



nu måste jag gå o göra lite nytta


Kommentarer
Postat av: Lilla

Två veckor mellan bloggandet!!! NEJ nu har du kuggat på de!!! Bli bättre ;-) hihi Pusssss

2008-03-12 @ 10:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0