bättre sent än aldrig

Japp nu äntligen vart det en uppdatering på min blogg...

Massa roligt och trågit har hänt..

Börjar med dom bra

Min lille prinsesse är här kom den 25 mars världens sötaste unge:-)
3555g och va 48 lång lilla Tyra


image1


        



Sara har fått en till liten pojke 2 April Gabrile
Julia har fått en till liten pojke 3 Mars Otto
Erika har fått en Flicka 6 Mars Ellvira

ETT JÄTTE GRATTIS TILL ERA TILLÖKNINGAR

Och jag ska bli faster i slutet på Dec börkan på Jan **längtar**

Gud vad folk förökar sig...:-D

Annars har väl nästan allt varit som vanligt varit med mina nära och kära och kommit in i vardagen som två barns mor..

Slutar med dom dåliga

Fattar igentilgen inte att det har hänt... tänker på det varje dag..Lilla lilla vad har du gjort. Trodde att jag visste vem du var och hur du tänkte med skenet kan bedra.

Kommentarer
Postat av: Zandra

Hahaha yey :-D Äntligen :-D Jaa man kan ju undra vad som gick snett :-S Puss puss love!

2008-05-09 @ 08:23:15
URL: http://daisywest.blogg.se
Postat av: fia

hehehe..et till uppdatering..två dagar irad..hehehe love u

2008-05-09 @ 22:08:50
Postat av: julia

hihi, ja fast otto kom ju 3 maj, inte mars... men vem räknar dagar lixom:-):-) puss

2008-05-16 @ 18:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0