en ny dag!!

Idag har dan bara runnit iväg..Va i parken med julia,jerry och otto så kom Zandra joppe,alva och tobbe och vilja och élin..Mysigt när det är mycket folk...

Hemma sen hjälpte Liam mig att plantera lite blommer som jag köpye för ett tag sen som typ började att se döda ut..hoppas dom tar sig nu när vi planterade dom..Sen gick vi och sov en stund är ju så jävla trött nu för tiden..

Körde sendan Liam till farmor..Hon tyckte att han behövde semester från mamma och pappa så hon och liams kusin theo ska åka ut till deras sommarställe och komma hem på söndag..känns ju redan tomt hemma utan honom..Men jag får passa på att mysa massa med tyra nu när man har tid...

sen åkte vi på 40-års fest riktig god mat massa plock......

nu ska jag gå o grisa i soffan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0