Idag!!

Va Z med mig och besikta bilen..eller hon gjorde det och jag va med..Den gick inte igenom.:-(
Även fast du hade kjol på dig;-)..Sen åkte vi hem till mig för tobbe håll på att klättra på vägarna hemma så jag sa att han kunde låna våran åkgräsklippare och klippa vårat gräs..hehe..killar och saker att åka på...
Barnen tyckte det va lika roligt för dom fick oxå vara med:-D

image9

hehehe FAN vad roligt dom hade...


Sen gjorde jag en rabarber paj som vi tänkte ta med oss till ronny pappa
men när jag gjort klart den så ringde jag till dom och då vissade det sig att
dom va sjuka..Typist när man redan har gjort pajen..Vad synd att det vart mera till oss:-D


Duktiga jag som har gått ner 2 kg på vecka..Bara fortsätta så..så har  jag gått ber till
min mål vikt på 6 veckor man kan ju drömma att det blir så...

nu måste jag gå o ta min *GLADA* dotter...

Kommentarer
Postat av: H

ingår rabarberpaj i dieten eller? Mouhahahah :D
Puss puss

2008-05-14 @ 15:54:08
URL: http://ekblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0