Mammas prins 3 år....

Idag fyller min store kille 3 år. Kan inte fatta vart åren tar vägen. Han vart över lycklig när jag kom in och väkte honom men frukost och paket på sängen. För varje paket han öppna sa han TACK mamma ÄLSKA mamma..Vad gullig han är.

image23


Har sädat och fixat hemma idag.För ronnys släkt kommer ikväll och firar Liam..Nu e allt klart inför kalaset bara balonger och sånt som ska upp..Men det får Liam hjälpa mig med sen.


Varit på bvc med Tyra hon hade inte gått upp så mkt i vikt med bvc tanten va inte orolig för det för Tyra är så nöjd och om hon inte skulle få i sig tillräkligt så skulle hon inte vara det. Hon trodde att det berode på att jag är streesad när jag ger henne mat och det är jag ju till en viss del för liam bråkar oftast ganska mkt i samband med det.


Har varit på maxi och pantat flaskor hade 2 säckar i källaren sjönt att bli av med lite skit..Handlade det sista till kalaset..








Kommentarer
Postat av: Mrs Z ;-)

Trollungen då :-D Stora killen idag :-D Puss puss

2008-05-27 @ 18:25:54
URL: http://daisywest.blogg.se
Postat av: Ylva

Grattis gubben från Mormor

2008-05-28 @ 09:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0