Torsdag....

Idag har bara dagen runnit iväg..Va hemma hos gumman förut...där rojde vi..roligar att
göra det hemma hos andra och med trevligt sällskap..

Va iväg och stor handla med liam förut..Ska ALDRIG mera hadla på city cross man blir för bekväm
med maxi och blipparen..Jag va precis slut efter vi var och handla in med saker upp med saker på bandet ner igen:-P...

Packa upp varorna och sedan in till stan igen och sola..måste ju jobba lite på min bränna känner mig ju som ett lakan..

Betalade massa räkningar..känns skönt att äntligen komma ifatt allt efter helvetet i vinter..Vi måste lära oss att spara mera..konstigt att vi aldrig lär oss..med nu kanske vi gör det**hoppas**

Nu ska jag krypa i säng..få se vad man hittar på i morgon med barnen...

Kommentarer
Postat av: Zandra

haha trodde det skulle stå " får se va vi hittar på i sängen" :-P Tack så jättemycket igen för hjälpen! Nu ska jag slänga mig i en dusch o sen hoppa i säng..hörs imorgon efter mötet!! Puss puss

2008-05-15 @ 22:35:03
URL: http://daisywest.blogg.se
Postat av: fia

heheheh..snuskiga fantasier du har..hahaa

2008-05-16 @ 08:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0