vill ha....

Jag vill ha en ny frisyr..Men Ronny e inte så jätte med mig för jag vill göra något vågat som att klippa av mig allt hår..jag är såååå jävla trött på att se lika dan ut gemt.



Typ nått sånt har jag tänkt mig...Ni som känner mig och vet hur jag ser ut vad tror ni om det här då???




Idag har vi varit i folkparken tillsammans med Z och barnen..L &w...A & M...E-K & H....Det va trevligt synd bara att inte solen kunde vara framme hela tiden..Hem och sov en stund ZZZzzzzzz.....Sen kom barnens farmor..så skulle jag iväg och sol men då rinde L precis till Ronny och ville ha hjälp med att kolla på en bil..Gulliga barnens farmor som stannade hos barnen så jag kunde få sola...Nu har Liam nästan precis somnat.... tyra somnade för ca 40 min sen har skrikit sen 8...stakare som har ont i magen...

Nu har jag inte tid mera att sitt här..nu ska jag:-D...hehehehe Zandra

Kommentarer
Postat av: Zandra

Haha jaa vad skulle du ;-D Hahaha jävla avis Toobe blev då :-D Hahaha Syns snart! Puss

2008-05-22 @ 13:37:02
URL: http://daisywest.blogg.se
Postat av: anna

men du GÅ O KLIPP DIG NU!!!!!!!!!!!!!!!:)

2008-05-30 @ 14:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0