Fredag..

Idag drog jag och stumpan iväg med kidzen och handla på maxi..Skönt att åka o handla när det inte är så mkt folk..

    
Tyra fick en kappa                  liam fick kalsonger och filmer

Sen vart det mc donalds och hem och packa upp allt..Kul att kolla i kylen när det är fullt och finns massa gott..

Ronny hem sedan hem..För jag skulle på arbetsintervjuv jag porv jobba på onsdag..Men jag tror inte att det e nått för mig..Är ju värt ett försök iaf..

Drog sedan iväg och köpte en ny bilsterio med mp3 i..Så nu kan jag poppa musik..Hem och åt middag sen va det bolibompa och sen lägg dax för barnen..Fastnade i nån film på tv..sjuk va det men jag kunde inte sluta kolla..
Sen va jag skit trött och kollade på kl den va bara 9..Jag gick o la mig iaf och ronny åkte bort till erik...

Kommentarer
Postat av: Carro

Guuuud vilken fin sida du har! As fint kort i mitten på dig o barnen:)

2008-10-05 @ 10:56:11
URL: http://milfens.blogg.se/
Postat av: Sofie

Vilka söta barn du har =) Puss o Kram

2008-10-16 @ 18:37:45
URL: http://softe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0