Onsdag..

Lämnade trollet på dagis..Så kom stumpan..frissade henne lite..hoppas du vart nöjd..Sen åkte hon hem och jag grisa framför tv för tyra låg och sov tills jag skulle hämta trollet igen..Tiden går så fort när liam är på dagis..Ändå gör jag inte så mkt nytta...

La ut min bil på blocket innan jag hämtade liam..När jag kom hem hade det redan ringt 3 st på bilen..Det bara ringde o ringde folk..Sen kom stumpan och kidzen och lekte lite..Tobbe kom oxå förbi..Han fick stanna ett tag för att det va ett par som skulle komma och kolla på bilen så jag vågade inte vara själv med barnen..Men dom ville inte ha det..

Så fortsatte att ringa folk..Den enna tokigare än den andre..Sen kom ronny hem och så åkte han till linköping och köpte en ny bil till mig en BMW 325..Så köpte en annan våran bil som bodde i linköping..skönt att bli av med den..
Gullig han är som köper en bil till mig som han själv vill ha.. Klart att han vill att jag ska ha det bästa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0