Söndag..

Idag va det min tur att få sovmorgon..Ronny väkte mig vid halv 11 då tyckte han att det va dax för mig att gå upp..
Sen gjorde vi oss i ordning och åkte till skärblacka. Robban fyllde 40 igår. Så vi tog en fika.

Sen hem och började med maten köttgryta och potatis så kom putte och ellen o åt. Dom kom oxå med liams gammla bilbarnstol tänkte att jag skulle byta till den större nu. Lite jobbigare bli det att ha det för den sitter ju alltid fast..Men jag tycker inte att den lilla stolen sitter så bra i den nya bilen. Fika vi lite o snakcade skit.

Camilla och barnen kom sen..Sen drog ronny och liam iväg och åkte lite bil..Så jag nattade tyra och fixade med tvätten som aldrig tar slut..

Dan har bara runit iväg..kanske bero på att jag sov hela fm..'Nu ska jag brodera lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0