Torsdag..

Åkte lite tidigare till dagis idag eller det vart en omväg för att jag ville test köra bilen..FAN vilken roligt bil hehehe nu kan man gasa..Blir lite fart blind med den...

Sen kom julia och otoot o lekte lite..Sen tvättade jag och tog sedan en sväng hem till sabina där annie oxå va..Bjöd på latte mummms...Hämta skrutten och åkte sedan till lekhuset där jag ville hitta en motorcykel HD till liams och tyras farfar som fyller år idag..Dom hade inget..Vart en tur till stan så fick jag tag på en modelbygge som nästan va likadan som en HD.

Hem en sväng Camilla barnen och saga kom och lekte lite..Sen kom ronny så det var dax att åka till hanns pappa..Han uppskatade presenten jätte mycket..Det är kul när man ser hur glada folk bli när man värkligen har lagt ner energi på nått..Vart fika med tårta och kakor liam och theo röjde och tyra åt bullar..

Fick ett broderi av suss som jag sa att jag skulle försöka göra klart..Hennes mamma börjad med den för ca 20 år sen. Det är en stor tavla över sthlm..Men hennes syn vart så dålig så hon kunde inte göra klart den..Hon skulle kasta den med så tog suss den i smyg. Nästa år fyller hennes mamma 65 år så hon tyckte att det skulle vara roligt att ge henne broderiet i en tavla. För det här broderiet betyde jätte mkt för henna...Det blir en jätte utmaning för mig har aldrig broderat nått sånt förr...Men jag har till juni 2009 på mig..så kanske att jag hinner klart...

Väntar på att ronny ska komma med mc donalds vi har inte ätit någon middag idag..Har varit fullt upp hela dagen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0