Akuten..

Tyra började att spy massa i torsdags kväll..
Så jag ringde sjukvårdsupplysningen och berättade vad som hänt. Att liam bar henne och tappade henne..Så dom tyckte att vi skulle åka till akuten och kolla det..Fan vad dåligt jag mådde att behöva åka upp med henne. Alla tankar om vad det kan vara men henne och hop på att det inte skulle vara något.
Liam och ronny låg och sov när jag pratade med dom. Ville ju inte dra med liam till akuten på natten. Så jag ringde och väkte min bror så han kom och åkte upp med oss..

Vi fick träffa en läkare väldigt fort. Som tur va så va det inget alvarligt bara att hon hade fått en ordenklig smäll.Skönt det..


Kommentarer
Postat av: Thina

Usch vad otäckt! Skönt att det gick bra med lillan!!

2008-09-08 @ 17:28:45
URL: http://superthiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0