Fredag...

Idag åkte vi hem till stumpan och va där hela förrmiddan...Det va trevligt..Även fast mina barn va små monster:-D Hem och kollade på babar och sen kom ronny hem...Han tog med sig liam till laines garage ronny skulle hjälpa honom med att ta bort en väg..

Sen när dom kom hem så åt vi tacos och så drog jag o liam vi skulle köra camilla till stan..hoppas du får kull och gör inget du kommer ångra i morgon;-)

I morgon ska jag och stumpan och våra små killar dra i väg på bio och se spöket laban och så det blir det så klart mc donalds efter:-D Mysigt för grabbarna att få vara själva med oss...

Tösen är fortfarande dålig..har ätit lika mkt välling idag som igår...Jag har fått i henne en tredjedel av mango och bannan pure burken..Hoppas att hon blir bra snart inte kul när hon är så här..

Liam sover du iaf..ska gå o ta tyra med..Det har inte funkat så bra för ronny att söva henne nu när hon har varit dålig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0