Lördag...

Fick lite sovmorgon idag iaf..till kl 8...Ronny drog iväg till erik igår kväll..Tyckte jag hörde en massa saker så jag va tvungen att bära in liam till mig..Liam la sig med huvudet mot mig och drog över täcket  över huvudethan ville inte titta..Det har hänt förr men då har han sagt att det e ett spöke där så han måste ligga under täcket..Jädrans unge..jag e ju fan skit rädd för sånt..Så ska man försöka vara lugn och orädd det e ju inte det lättaste..

Vart en städning på morgonen..fattar inte att det blir skitigt så fort ronny e hemma...Sen drog jag o liam och hämtade joppis o stumpan...Vi åkte till mc donals och hämtade bio biljetterna och sedan köpte vi godis..GUD vilka duktiga killar vi har som nästa satt hela filmen o kollade..Vart lite myrer i brallan dom sista minuterna..

Sen hemma gick vi ut hela familjen och grävde måste lägga plast vid husvägen innan vi gräver igen.. Tyra satt i vagnen o skrattade åt oss..Hon mår mkt bättre idag..Har fått i henne mera mat..4 flaskor välling lite banan och ett par skedar mat..Skönt att få tillbaka sin lille tjej..

Lagom till vi skulle gå in fick jag ett sms av stumpan..Ni hörs över hela skogen stod det..Så jag ringde upp o kolla vad hon menade..Då har hon fått för sig att hon o barnen skulle gå till tobbes garage då måste man ju gå förbi hos forst..TOKER;:-D..Så dom kom förbi en sväng och drack lite kaffe..

TACK stumpan för idag..Alltid lika trevligt med ditt sällskap...

Ronny lagade mat idag..Klyft potatis och fläskfile..Sällan kött när han lagar mat..Men gott vart det..Så kom lina o lasse och wille en stund..

Nu ligger tyra och sover så gott...Och mina grabbar sitter o soffan och äter lördags godis...Ska gå o göra dom sällskap...

Kommentarer
Postat av: Pullski

Jag har oxå alltid trevligt i ditt sällskap :-D Hehe måste ju gå förbi o ta en kissepaus ju ;-D Puss!

2008-09-13 @ 20:12:48
URL: http://daisywest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0