lördag..

Ronny åkte iväg vid 9 tiden och hämtade grävmaskinen..Så när han kom tillbaka drog jag o barnen hem till stumpan för att ronny skulle få jobba ifred..

Barne röjde och hade det trevligt..

Sen hem och se vad duktig ronny hade varit och grävt igen hela groppen..den vart mklt bra..Måste bara så lite gräs där sen..

Jag och liam drog sedan iväg till gotte grisen och köpte godis va skit sugen på nått annat godis än maxi som det brukar bli..Hem till putte och ellen en stund drack kaffe o snackade skit..

Hemma vart det bollibompa och godis för liam..Det vart inte så mkt för honom för han somnade ganska snart..

Så jag drog iväg till stumpan satt där till 12 och bara gottade oss och hade det väldigt trevligt..somvanligt med dig min älskade vän:-D

Kommentarer
Postat av: pullski

söt du är gumman :-D Jag har oxå alltid trevligt med dig :-D

2008-09-23 @ 20:42:57
URL: http://daisywest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0