Lördag..

Unade oss en lång sovmorgon..Vi gick upp vid 10 Skönt det ibland..Ronny gjorde frukost till mig..Lyx..Sen skulle ronny dra iväg och kolla på nått jobb så jag och tyra åkte till stan och träffa emelie och Bente och deras små tjejer eller stora för dom är äldre än tyra..



Köpte en overall till tyra..



Tänkte först vänta tills jag åker till ullared med det va bra pris och snygg så det vart en nu ändå..
Köpte också en klocka till liam som han ska få i julklapp han har pratat om det många gånger att han vill ha en..vart en blå med bollar på..Så vart det lite små grejer till deras adventskaländrar..Är klar med tyras nu..Måste bara sy in kanterna på den..Undrar vad jag ska hitta på nu att göra..Tycker det är så skönt att sitta på kvällarna och brodera..Få se om jag hittar nått annat roligt att göra..

Pratade med liam i tel..Vad glad att va..Han hade det jätte bra..Men han hade inte fått  nått lördagsgodis än..heheh han som va så orolig att han skulle bli utan..Men jag sa att du får nog det när du ätit mat. Sen lämnade liam över tel till theo och han sa att liam inte ha tid att prata för vi måste leka...heheh sötisar..

Vart film och mys kväll vi hyrde en film BLACK WATER det va väl ganska bra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0