Månadg V39

Vart en tur till öppnaförskolan med bara liam idag..Ronny va hemma för han skulle fixa med lite saker..

Tyra är sjuk hon har feber och är jätte gnällig så hon fick vara hemma med ronny..

Sen så åkte jag o liam till maxi och handlade lite..och en tur till mekonomen och handlade färg till min bil som ronny ska laga..Vi ska sälja den och köpa en ny..Ronny vill ha en bmw..Mest för att man kan göra dom väldigt sportiga och få dom gå ganska fort..Få se vad det blir..För det e ju jag som bestämer i slutändan ändå..Eftersom det kommer vara min bil...hehehe...

Ronny drog iväg till garaget och jag va hemma med barnen så kom ronnys mamma och lämnade hennes dator som min bror ska försöka fixa..

annars har det inte hänt så mkt roligt idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0