Måndag V38

jaha då va det måndag idag..Vart en tur till ikea..Hittade lite saker där..Ville ha ett nytt täke med men jag vart lite kräsen där..Måste ju vara perfekt för det är ju i sängen under täcket man ägnar sin skönaste tid..Bara o kolla vidare tills jag hittar just det där jag vill ha...Ville ha nya gardiner till köket med hittade ett par som jag skulle kunna tänka mig men de tyget fanns bara uppe som vissning..

Hemm röjde jag massa..Skönt att få det gjort..Så kom min stumpa och kidzen och lekte..Det va jätte kul att se joppe o liam dom lekte skit bra...är kul det..

Killarna fick vara spindelmanen..Dom tyckte dom va skit coola..söttisar..



Medans våra tjejer fick vara prinsessor...Gullungar...

     

Sen kom ronny hem och det vart met..Korv med hemlagad potatis mos..Tyckte till och med tyra va jätte gott..Sen kom putte och ellen och hämtade lite bebis saker..Har ju rensat massa så dom fick grejorna som jag inte använder till tyra längre..har ju hur mkt saker som helst..Bortskämda ungar...men det är ju som värda..:-D

Har tagit bort pottan nu..Så liam får gå på toan isf..funkar jätte bra..Skönt att slippa hålla på med den..

Nu sover bådda barnen skönt det..Ska fixa med tvätten..Ronny är ute och håller på att gräva..Min älskade man..Vad skulle jag göra utan dig..Du är mitt allt och jag är glad att jag har dig..Det är så skönt att vi kan prata om allt och är ärliga mot varandra..Älskar er min familj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0