Måndag..

vart lite körit hemma på morgonen hade ju lite problem med att bära och klä på tyra
Men det gick till slut..Vi åkte till bvc och liam fick sitt stygn bort taget. va ju inte det lättaste att hålla i honom för han ville värkligen inte ..bara skrek..Men det gick bra till slut..

Åkte och lämnade Tyra hos faster bettan..Ronny hade ingen möjlighet att vara hemma för det skulle komma massa matrial till jobbet..

Jag och liam åkte sedan till parken där öppnaförskolan va...Det va en ute dag idag..Hem till julia och satt där och snackade skit..Sen hem och försökte städa lite..

Sen kom Bettan med Tyra det hade funkat bra så det va ju skönt det..Hon är ju så go min lille tös...

Pratade med försäkringskassan med fixade så jag vart sjukskriven och ronny pappaledig med tyra eftersom jag har jätte svårt att bära och byta blöja osv på henne..Då är det bäst för hennes skull att ronny får vara hemma ett par dagar..Tills armen är bättre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0