Måndag..v 37

Måndag igen..tiden bara riner iväg...:-P

Idag va vi nere på öppna förskolan som vi brukar göra på måndagar..Vart lite mys farmför tv och sen kom stumpan en sväng och tog en kopp kaffe med mig. Liam och tyra somnade sen..Skönt..Men synd bara att det vart så sent att sova för liam.

Sen kom ronny hem och det vart middag kyckling sallad..mumms..sen spel för hela familjen med yatzy,lotto och memori liam tycker det är så kul när vi sitter alla och spelar tillsammans..

En fika hos ronnys pappa och sen hem och nattade barn..Lite svårt att få liam att somna för att han sov en sen middag. Men han somnar väl snart..

Vill ha en ny barnvagn. Har funderat på en tre hjuling men vet inte vilken än eller färg..Få se vad jag hittar. Måste bara bli av med min gamla först som är ute på blocket nu.

Hoppas korten på Tyra kommer i morgon som vi tog hos fotografen..Är ju sååå nyfiken hur dom ser ut..



Ronny och liam hittade värsta stora spindeln nyss men han drog mysigt att ha den i sängen eller inte...

Nu ska jag grisa i soffan o sen e det nattinatti

Kommentarer
Postat av: Pullski

Fy vilken vidrig spindel :-O Ringer sen när jag kan älskling! Puss!

2008-09-09 @ 09:44:58
URL: http://daisywest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0