Onsdag..

Idag tog vi en tur och köpte gummistövlar till alla oss
behövs ju värkligen när det är sånt skit väder..Liams gummistövlar som han har på dagis
är spårlöst borta,  precis som hanns andra skor...Det är ju någon jävel som roar sig med att sno skor.. 
 


Sen åkte jag och tyra hem till bente och tilde..Det va trevligt..Vart en promenad för hela familjen Jag bar tyra i bärselen och ronny drog liam ivagnen..Så mötte vi Lina och wille på vägen så vart det hem och kaffe...

Liam, Wille och Tyra va i Liams rum och lekte tills Liam fick för sig att bära Tyra slutade med att han tappade henne så hon slog i näsan och vart blå..Jädrans unge han vet mkt väl att han inte får göra det...Stackars tyra hon ser misshandlad ut..lille tösen:-(

Nu ligger hon och sover iaf..och liam och ronny sitter och äter kvällsmat är nattinatti för liam snart med..Han hade somnat efter ronny hämtat honom på dagis så vet vart lite senare idag.

Rensade i barnens gardirober förut...Fyllde 2 påsar med kläder bara i tyras garderob..Hon växer ju som ogräs..OJ vad synd att jag måste köpa nya:-D....Det här gången blir det att köpa i stl 74..men den storleken har dom ju lite längre..Liam behöver lite mera t-shirt och tjocka tröjor..Men jag har ju bestält lite som kommer nästa vecka till barnen...

Vill till ULLARED..Kankse nästa mån..Få se hur mkt jag lyckas skrapa ihop tills dess..Vill ju ha massa pengar med mig:-D..Jag har tänkt att jag ska köpa ALLA jul klappar där..Det är ju en del att köpa..Bäst att börja itid ist för att vara ute när alla andra är det....

Nu ska jag gå ner och fortsätta med tvätten har bara en maskin kvar..Äntligen...är jag nästan ikapp med allt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0