Onsdag..

Barnen har studiedag från dagis idag..Barnen vaknade vid 8 skönt det..Stumpan och kidzen kom och lekte..Så vart det målning med färg för dom stora..och kritor för alva..



Pannkakor till lunch efter..Sen åkte dom hemoch båda barnen somnade..Så jag fortsatte med mitt broderi hehhe det blir liksom som ett beroende..Som tydligen sittar av sig..eller hur stumpan??Som nu blev avis på det så hon köpte det med..hehhe...

Camille och barnen kom en stund och lekte..Camilla håller på med sina lovika vantar ist..
ronny kom sedan hem med mat pizza vart det idag..Orkade inte laga nåt..gott med det ibland med..

Jag och liam va ute för en stund sen innan det blev mörkt vi kastade in lite ved för det  börjar ju bli så jävla kalt här hemma nu..Skönt att kunna elda i kaminen här uppe..Har hållt på och pixat massa där nere med..Skönt att få lite gjort här hemma..Nu ska jag gå o sätta mig i soffan och vänta på att det finns varm vatten så jag kan ta ett bad...

puss o hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0