Onsdag..

Dagen har bara flyttir på..Åkte hem till stumpan och störde henne i henns städande..hehehe
Hem och röjde lite..Hämta trollet..så kom eva-karin och hannes o lekte lite..Sen kom stumpan o kidxen o röjde..

Va ute hela familjen och städade min bil..dammsög och torkade..Bara utsidan kvar..sen e det dax att lägga ut den på blocket..Se vad vi får för den och vad det bli sen för bil..

Nu håller älsklingen på att laga mat och målar med liam..heheh söta dom är...

Min bror kommer sen och ska fortsätta med ronnys mamma dator..

Ihelgen blir det lika saker gjort hemma..För farmor ville ha med sig liam till landet..Han tycker det är så kul där. Så ska hanns kusin theo med.:Dom är så olika barn med ändå leker dom så bra..Liam har pratat om att vi ska handla lördagsgodis tills hanns ska åka..Han är orolig att han inte ska få nått godis på lördag..Men pratade med farmor så hon skulle köpa godis till dom...

Man väljer inte hur man dör.
Utan hur man ska leva...

Nöjd med livet är jag..Har inget som jag saknar.Har folk som tycker om mig och folk som inte gör det..Men dom vågar inte säga det..fega jävlar..Men dom är ändå inte värda att läga sin energi på....

Livet är helt enkelt toppen.....

Nu ska jag äta..

Kommentarer
Postat av: pullski

Haha nee visst är det skumt att folk inte vågar säga rätt ut vad dom tycker är fel? Jag satt precis o tänkte att jag klarar mig. Visst kan man vilja ha en o annan seriös kompis till men va fan.. DU finns ju :-D I alla väder :-D Älskar dig vännen! Puss!

2008-09-24 @ 19:32:16
URL: http://daisywest.blogg.se/
Postat av: julia

jag tycker om dig gumman:-) puss

2008-09-24 @ 19:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0