Onsdag..

Idag kom stumpan förbi o drack kaffe med mig efter hon lämnat kidzen...Sen drog hon iväg o jobbade och jag fortsatte med min tvätt:-P...hatar värkligen tvätt..det tar ju aldrig slut...Plockade o fixade lite hemma..Drog sedan o hämtade trollet på dagis..Så vart det en tur till rusta

    

Därjag köpte en sug skaft eller man ska säga att det är..Är ganska smidigt att ha ist för att släppa fram damsugaren ifall att barnen spilt nått...



Liam fick pussel som man har på kylskåpet..Enkelt slipper man tappa bort bitarna..;-)



Vart också 10 lampor att ha ute..som laddas upp av dagsljus..Billigt ist för el lampor..

Vart lite små grejer med som det brukar bli..Åkte en sväng till maxi för vi skulle träffa  ronny men han hade mkt kvar att göra så det vart en korv och sen hem..Tyra har varit skit gnällig sen vi kom hem. Vet inte vad det e med henne..Hon bara skrek i 1 timme utan att nått hjälpte tillslut somnade hon..Nu försöker ronny o natta henne har hållt på snart i 20 min och så lång tid brukar det ju aldrig att ta..Lille tjejen...

Kommentarer
Postat av: ellen

Yes,lampor!! Slipper jag va så rädd varje gång jag ska gå hos er när det e mörkt..;-)

2008-09-10 @ 21:38:48
URL: http://mittlillaliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0