Söndag...

Vart en seg dag..Ronny skulle upp tidigt och jobba även fast han sa att han inte skulle det..blääää säger jag bara..Camille o barnen kom sedan och åt pannkakor..Sen hem till ronnys andra syster bettan hennea karl  hade fyllt så vi åkte dit och fika lite..Hem och åt middag varma mackor vart det..Hande ingen lust att göra någon mat idag..Sen drog ronny iväg och fiskade kräftor..Tur att han inte tog hem dom hit hade fåt en spel då..Kommer aldrig glömma när jag o ronny precis hade träffats och han hade varit ute och fiskat kräftor och hade HELA badkaret fullt med dom..Urs det e inga trevlig djur..men dom e god iaf...

Bestälde julkalender till tyra nu..Ta ju ett tag att göra den..

Den här gjorde jag till liam förra året..


den här bestälde jag till tyra..Vill ju att dom ska ha samma stil på dom..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0