Söndag...

Idag har det inte hänt så mkt..En lugn söndag..Ronny drog i väg o jobbade på morgonen..
Jag o barnen tog ett bad och gjorde oss iordning..Lekte lite ute gungade och spelade boll..Sen vart det dax att gå in o laga middag spagetti och köttfärsås..Liam satte på musik när jag började med maten han satt stilla i soffan och lyssnade nästan klart på hela skivan..Duktig han är..

Sen la vi oss alla tre i soffan och vilade en stund.. vi somnade...Jag o Tyra vaknade av att ronnys mamma ringde..Hon ville låna liam den 26-28 sep hon ska ut till landet då..Det e klart hon kan få göra det..Liam tycker det är så kul därute..För man måste ju åka båten ditt..

Camilla och barnen kom och lekte lite..Ronny kom hem sen..Lagade middag..Pannkakor vart det..mumms..En sväng till ronnys pappa och dricka lite kaffe sen hem o nattade barnen...

Tyra är sig lik nu..skänt det..idag har hon ätit 5 vällingflaskor med 3 timmar imellan precis som hon brukar göra..En sväng till ikea i morgon:-D..Måste köpa ett nytt täcke mitt är tunt jag vill ha ett tjockt börjar redan att frysa om nätterna..Skulle vlija ha nya gardiner till köket med..turkosa skulle vara snyggt..få se vad jag hittar..man går ju aldig därifrån tomhänt..

Nu ska jag ner i källaren och tvätta..sen ska jag mysa lite med min man...

Kommentarer
Postat av: annie

vi åt med pannkakor =) gotti* din gris ikea =/ puss

2008-09-14 @ 22:22:06
URL: http://www.metrobloggen.se/molly07
Postat av: Pullski

tack själv älskling! :-D

2008-09-15 @ 17:23:42
URL: http://daisywest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0