Söndag..

Vart lite sovmorgon idag med..Vaknade med frukosten fram dukad på bordet idag med..Han e gullig han min man... Ellen ringde precis när vi skulle sätta oss o äta..Min bror låg på akuten han hade åkt i igår med jätte ont i huvudet dom trodde det kanske va en hjärnblödning..Han fick morfin och rönkades så fick han ligga kvar under natten..Det vissade sig att det inte va det..Tur det..

Fick ett litet ryk här hemma fixade tvätten och stor städade..Skönt att kunna göra det  i lugn och ro.. Anna och robban och deras söta tjejer kom sedan..Dom hade varit och hälsat på hos robbans föräldrar under helgen..



Jag o anna lämnade våra barn och män hemma och drog i väg o kikade lite på vagnar..Min lilla vagn med blommor på som jag är ¨så kär i hade som sänkt med 1000 kr..Vill ha den..Sen till maxi och handla lite..

Hem och lagade pannbiff,potatis och gräddsås..det va mkt gott..Glass.maränger cholandsås och bannan till efterrätt..Försökte tala med min man om vagnen som jag vill ha..Men han tyckte att det va lite dyr..Men vi skulle prata mer om det sen..Få se över ekonomin lite så tyra kanske få den ändå..

Lekte lite med barnen sen va det dax för dom att åka.Dom har ju ett par timmar hem till uddevalla..Det va kul att se dom igen..Blir ju inte allt för ofta..

Jag  ska på arbetsinterjuv på fredag..hehehe kul att dom hör av sig..Skulle vara kul om jag kunde få jobbet.Vill ju pröva lite nya saker..Men det e ju lite positivt att man få komma ditt iaf och vissa upp sig..

Köpte lite nya playmobil gubbar till liam som han ska få i adventskalendern och tyra fick små bilar som va en gris,katt och en hund..Nu har jag inte så många kvar att köpa..3 till liam och 11 till tyra..Tycker det är svårast att köpa till tyra..Liam kommer ju få nått godis i med..Men det e ju tyra lite liten för att äta..

Ronny är och hämta trollet hos farmor nu..Gud vad jag har saknat honom det är för tyst här hemma..men snart blir det liv igen:-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0