Tisdag..

Idag for det i väg till öppna förskolan tillsammans med Annie och molly..Det va trevligt:-D..




Hem till mig..lagom till vi kom innanför dörren kom jag på att jag glömder köpa mjölk....YRA jag..så det va bara att tatur till affären och handla det..OJ OJ dom hade ju en massa gott där med..FY mig kunde inte låta bli att handla det..

Hämtade trollet på dagis..Söt Liam va mott molly vill att hon skulle vara med och leka..Sen va liam ute och skulle leta efter en pinne till vårat pyssel..Så började han att skricka på mig så jag gick till honom och kollade vad han ville..Han hade dragit ner byxorna och bajsat på gräsmatan..jaja han drog ju ner byxorna iaf...

Vart pyssel till slut..



Vart en hel dag med tjejerna..så vart det hamburgare till middag..Det va kul att ha er här:-D
Mitt uppe i allting så började ronny städa..såg ju ut som fan..eller så ville han bara impa på Annie att han va en *duktig* karl..

Nu sover båda barnen. Liam har en docka i sin säng som brukar sova brevidhonom..Och den har blåa kläder med en napp hängandes i tröjan..Han ville att jag skulle ta bort nappen för att han tycket att dockan också hande blivit en stor kille som slutat med napp...Gullig han är..

Kommentarer
Postat av: ellen

jo men de just de att jag vill inte ha en ful jacka eftersom jag redan känner mig så tjock å ful så vill jag ha nån fin..hehe. Duktig Liam e som slutat me napp!

2008-09-09 @ 19:42:04
URL: http://mittlillaliv.webblogg.se/
Postat av: annie

de e bra det ... =) ringer imorgon

2008-09-09 @ 20:12:19
URL: http://www.metrobloggen.se/molly07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0