Tisdag...

Skulle igentligen till baby öppna idag med tyra med hon hade 39 g i feber så det vart att hoppa det..Hon skulle oxå på läkarbesök idag med..Men vi fick en ny tid nästa vecka..

Liam åkte till dagis jag och tyra åkte till stumpan och ronny fortsatte med min bil..

Sen hem och käka lite och så kom stumpan och kidzen hit dom röjde som vanligt..

Lagade mat bakadpotatis med röra och sallad..Min bror och ellen kom vid 6 tiden och åt tillsammans med oss.Sen satte min bror igång att fixa med datorn..

Tog en timme att söva tyra idag:-(...urrrs tycker så synd om henne när hon är så här..Har ju inget tålamod där man inte så tyst på dom..Slutade iaf med att jag gick och la mig bere henne i våran säng och tillslut så somnade hon..

nu ska jag gå o grisa framför tv hon hoppas på att jag somnar tidigt idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0