Tisdag...

Lämnade trollet på dagis..Åkte till julia och drack lite kaffe..Sen ner till babyöppna..Sen va vi på 6 månaders kontrollen Tyra vägde 6840g och va 63,5 cm lång..Hon är inte så stor min lille tjej..

Hem till Sabina och hennes ludde och lekte lite och fika..



Sen var det dax att hämta trollet på dagis..Så sabina o ludde Annie och Molly tog en promenad hit och lekte..Det va kul att ha er här..



Dagen bara ran iväg..Så det va dax att natta Tyra..Sen satt jag och liam och åt kvällsmat och la oss ihanns säng och kollade på pippi..Mysigt att bara ligga och grisa tillsammans på kvällarna..Ronny har inte kommit hem än..Han skulle nog jobba till kl 10 i kväll..Trågit att han behöver jobba så sent..Men dom måste bli klara så målarna kan börja..Är lite ensamt hemma...Ska väl kanske gå o lägga mig..Är ganska kallt hemma nu e det 17 grader inne..brrrrr..skönare att ligga under ett varmt täcke..

Kommentarer
Postat av: annie

ja de förstod jag med hihi =)

2008-10-01 @ 11:14:19
URL: http://www.metrobloggen.se/molly07
Postat av: pullski

Tack för idag älskling! du betyder massa :-D Puss

2008-10-01 @ 19:06:55
URL: http://daisywest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0