Tisdag...

Idag har det varit ganska lungt..Ronny körde liam till dagis och jag o Tyra åkte ner en sväng till öppna förskolan..
Hem och srädade syndes absolut inte att jag städada igår..fattar inte att det kan bli så skitigt så fort..

Hämta liam på dagis hem och åt...Sen vart det en lång promenad i skogen..Ronny hade tyra i bärselen och liam gick..Gud vad duktig han va som orkade gå så länge..Vi skulle plocka kantareller men det e ju precis ut plockat i skogarna..Men några hittade vi iaf..




Sen vart det lite pyssel hemma..Jag och liam satt och gjorde glasögon..det va kul..Sen kom julia och barnen en sväng..Julia fick hjälpa mig att bada tyra skulle vara lite svårt att göra det själv..



Sen har vi inte sjort så mkt..Har tvättat o tvättat och försökt att komma ikapp all tvätt som vara växer o växer..
Tyra somnade kvart i sju och liam somnade halv 8..skönt när barnen somnar tidigt på kvällarna så får man lite tid för annat..Nu ska jag gå o ta mig ett lång bad..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0