Torsdag...

Idag åkte jag till stumpan efter jag lämnat liam..Hon som skulle vara ledig idag..men så vart det ju inte..Drack lite kaffe o snackade skit..älskar dig vännen min:-D.

Åkte sedan hem ihop med att jag skulle fått mitt broderia att börja med..Är skit sugen på att sätta igång..Men ist kom korten på tyra:-)..Är skit nöjd med dom..

.      

Efter jag hämtat trollet så åkte vi till parke och lekte med Annie och Molly och så vart det en sväng hem till som med..

Ronny ringde och tyckte att han skulle åka o stor handla själv..Vilket jag inte tyckte va en sån bra ide för då e det alltid nått som saknas...så vi åkte och mötte ronny kl 16 utanför maxi för han har ju jobbat på taket där..Stor handlade mat..Fattar inte igentligen att man kan göra av med så mkt pengar på mat:-P..Köpte ramar med till korten..Mamma får en av dom största och så har  jag hänt upp de kortet som hon sitter ned brevid det korten jag har på liam när han sitter ner..Dom är ungeför lika gammla..Så får ronnys mamma och pappa lite mindre kort i julklapp...

Sen kom stumpan o kidzen och lekte lite..Jag o liam åkte sedan ner till konsum och hämtade ut mitt HM packet som kommit idag:-D

Det här fick liam..                   O Tyra det här...

       

Alltid lika roligt att handla kläder till barnen...

Min lille tjej som inte har varit riktigt nöjd idag..Har knappt ätit och vill inte komma till ro..Har bara fått i henne 3 vällingflaskor idag..hon blir skit sur jag har försökt att få i henne mer..Annars brukar hon äta 5 st plus en halv burk mat..Så det e inte riktigt bra med henne..Nu har hon fått en alvedon hoppas på att hon somnar snart...



Kommentarer
Postat av: Pullski

Älskar dig med! :-D <3

2008-09-12 @ 10:40:29
URL: http://daisywest.blogg.se/
Postat av: Ulko

Tänder på g?

2008-09-12 @ 21:10:10
URL: http://oinkoink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0