Torsdag..

Lämnade trollet på dagis..Så kom stuman och alva en kortis..Alva tyckte inte det va så kul hemma hos mig idag..Gjorde inte så mkt för jag va ändå skit trött..Så jag la bådde mig och Tyra och sov från 10 till 13 skönt skönt..Gjorde oss iårdning och åkte o handla de lite fika sen hämta trollet på dagis och iväg till lekparken och träffa stumpan och kidzen...
Hem till dom en sväng..Vidare hem sen och lagade mat Hjärtformade fallukorv med stuvade mackaroner mummms..

Hämtade stumpan vad kavrt i 7 vidare på ett ljus partu mitt ute i skogen..

   Jag och min kära vän va på väg hem från våran trevliga kväll och månen lyste högt uppe på den svarta himlen då vi stod brevis bilen och tog ett bloss tillsammans. Plötsligt kom det upp nått vitt nära bilen som bara kom närmare o närmare. Våran räddsla kom fram och vi hoppade in på förra sidan bådda två och låste dörrana. När vi väl kom in i bilen och åka hoppade det fram två vilda djur som sedan försvan i den mörka skogen plötsligt dök det upp yttligare ett till vilt djur som också sedan försvan i skogen. Men hjärtat i hallsgroppen körde vi vidare i den mörka skogen. Känslan av räddsla växte när vi kände oss iaktagna av nån i baksättet..Sen såg vi ljuset kom närmare o närmare...Äntligen vi var HEMMA...

Japp japp så kan man ju också beskriva hem vägen..Men FAn vad kul vi hade...  

Kommentarer
Postat av: pullski

hahaha jaa fan va kul det va :-D

2008-09-26 @ 17:44:52
URL: http://daisywest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0